2014/5/21

 我唔駛返工帶飯,但可能有人想帶飯返工呢!
哈哈!我帶飯鐘意比較濕D ,容易入口,酸酸地有味道提神一下,一陣再對返沉悶既工作。。。。。
所以我選擇呢味好入屋既土耳其蕃茄蔬菜燉肉。

點解我會識得整?因為有土耳其媽咪教我囉!
點解我會識土耳其媽咪?因為土耳其人係香港落地生根,有一個會,想分享土耳其文化,所以我參加左佢地個烹飪班。

材料非常容易買,多菜少肉,好健康架!






以下係4人份量。

牛肉25蚊。多少好隨意,食肉獸就買多D
薯仔一個。
大蕃茄4個。質素好緊要,可以直接影响最後完成品既樣。
洋蔥一個。買到紫色當然更好!
咩色甜椒2個。今次我揀黃同綠。
茄子一條。

調味
2茶匙
糖半茶匙
茄汁3.5湯匙
黑椒碎2茶匙 

做法,,,

1.洋蔥切粒,鳴謝MAGGIECHEUNG教我一個好快既方法變粒粒。
去皮先,切頭尾。分半。
見到蔥紋係打橫你就打直切,唔好打散住,轉90度再切就得啦!真係好快!



2. 牛肉切粒。。。本來,屋企人好心幫我買牛肉,重叫埋牛肉佬切片。。。

不過唔緊要,一陣將菜切細先。




係心形蕃茄呀 :)

先紅鑊落油,炒香洋蔥,再爆香牛肉。對呀,牛肉不用醃的。

牛肉香味出來後,落所有的蔬菜,所有的調味料後稍拌好,蓋上待滾。 

我們選的煮食工具都要注意,今次我用鑊的效果不及高身鍋,因為鑊面積大容易蒸發水份。

呢個菜不用落水的,因為蔬菜會出水!

滾起後,可以隔一陣拌一拌,免痴底。 
完成了!



可以見到有汁但唔會水汪汪,因為我地落左薯仔,有澱粉質,可以杰身成汁! 


聽日返工唔會乾爭爭LU !


*老師教係落茄膏,我唔想要人造野,所以落茄汁同揀靚蕃茄代替


*除左薯仔,你鐘意用咩蔬菜都可以架

2 意見: